احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

درمان طبیعی برای رفع FSGS عود پس از پیوند کلیه

درمان طبیعی برای رفع FSGS عود پس از پیوند کلیه

"من FSGS نه ساله بود. نارسایی کلیه در 25 ساله بود. حالا من 36 ساله هستم و فقط یک پیوند کلیه انجام داده، با این حال، نمونه برداری نشان می دهد که FSGS هنوز هم وجود دارد. حالا من یک اونس ادرار ..... اگر این پیوند کار نمی کند، می تواند یک درمان طبیعی جدید به شما نشان می دهد برای حل این مشکل؟

FSGS، اسکلروز کانونی گلومرولی سگمنتال (FSGS) یک علت شایع سندرم نفروتیک در کودکان است، و برخی از بیماران ممکن است دیگران --- حسابداری برای حدود 70٪ موارد، برای پیشرفت به مرحله نهایی نارسایی کلیه با سرعت بیشتری در معرض از دیگران است. بر اساس برخی مطالعات، FSGS میزان عود پس از پیوند کلیه نیز بالا --- 50٪ از تمام موارد FSGS با تظاهرات اول معمولا به عنوان پروتئین تشخیص داده شده است. همانطور که برای بیماران مبتلا به FSGS خود، آنها باید افسرده به دلیل درمان طبیعی برای کلیه ها در حال حاضر در دسترس است. هر گونه درمان مؤثر متکی بر درک روشنی برای پاتوژنز بیماری، پس از آن همان است که در FSGS.

FSGS آسیب زیاد به گلومرولی سلول های فیلترینگ است. فیبروز به کلیه سلول های سالم از غیر طبیعی از رسوب کمپلکسهای ایمنی، که بیشتر می تواند از اختلالات سیستم ایمنی بدن منشا افزایش می یابد. به طور معمول، زمانی که خارجی ها مزاحم شدن بدن انسان، سیستم ایمنی بدن تولید آنتی بادی، آنتی ژن و آنتی بادی فرم کمپلکسهای ایمنی و در نهایت خلاص شدن از این اختلالات است. با این حال، با توجه به اختلالات ایمنی، کمپلکسهای ایمنی برداشته نشده دور، به جای آن، آنها را وارد کنید کلیه ها برای سپرده گذاری در منطقه کلیه، که نفوذ های غیر طبیعی از عوامل التهابی و باعث صدمه زدن به سلول های کلیوی ذاتی است.

http://www.renalfailuresite.com/natural/1801.html

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق